Autor Wiadomość
Shigure
PostWysłany: Śro 15:27, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Albo inny pomysł:
Każda rasa z takimi samymi współczynnikami AP'ków, a po prostu miałyby procentowe bonusy do opowiednich statów.
drizzit
PostWysłany: Śro 15:05, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Źle mnie zrozumieliście. chodzi o dowolną liczbę ale z tym aby podziały były równe. może to być nawet 10. ale jak pobicie Koksa w stylu tego orka to Kastrujcie go na treningu.
Raguko
PostWysłany: Śro 13:11, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Im mniejsze liczby bym łatwiej będzie zrównoważyć wszystkie rasy tak aby to umiejętności i rozwój postaci świadczył o jej sile.
Auley Cuir
PostWysłany: Śro 13:06, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Tak też można. Wink Ano, na Smoczej nieźle sobie pograli z wilkami.
Raguko
PostWysłany: Śro 13:02, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Ja jestem skory do tego aby maksymalną liczbą była 3
Bo dojdzie niedługo do tego co jest na smoczej gdzie wilkołak ma +5 do zr i szybkości.
Auley Cuir
PostWysłany: Śro 12:56, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Nie są przesadzone. ;P Można za to pomyśleć o zmniejszeniu ilości apeków - np do standardowych 5-10 na lvl. Imo ten przyrost w ich ilości jest jakąś pomyłką.
Raguko
PostWysłany: Śro 11:54, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Haha apki te Apki są przesadzone Very Happy
Ja bym dawał max +3 za każdego apka.
Lepiej wszystko minimalizować
Raczej byłbym za Pół-Okiem wtedy odgrywanie już może nie sprawiło by takich problemów.

Pół Ork
- +3 do siły
- +2 do zręczności
- +1 do inteligencji
- +2 do szybkości
- +2.5 do wytrzymałości
- +1 do siły woli
Shigure
PostWysłany: Śro 11:41, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Teoretycznie tak, ale biorąc pod uwagę wszystkie propozycję, to ja chyba liczyć nie umiem. ;P
Auley Cuir
PostWysłany: Śro 11:36, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Wszystkie razem muszą być równe 14,5 - coś takiego pisał Drizzt.
Shigure
PostWysłany: Śro 11:09, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Zrobiliście chaos z apkami. :O
Ja proponowałbym ustalić jedną wartość sumaryczną ap'ków dla każdej razy i odpowiednio rozdzielić po wszystkich statach.
Auley Cuir
PostWysłany: Śro 11:04, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Łojezusicku, kiepsko u mnie z dodawaniem. ;D Apeki orka są normalne.
Nadia
PostWysłany: Śro 10:41, 22 Wrz 2010    Temat postu:

to fabularnie wsadzimy go do specjalnych. Mechanicznie - rozpatrujcie dalej;) Może ma to sens;p
Auley Cuir
PostWysłany: Śro 10:39, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Nie da się z kimś po prostu "nie grać". Taka osoba może być zainteresowana życiem krainy, pisać pod wieściami i plotkami. Jak już to jestem raczej za wsadzeniem orka do ras specjalnych, bo sam pomysł bardzo mi się podoba, ale obawiam się o jakość wykonania. ;P
Nadia
PostWysłany: Śro 9:48, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Każdy orze jak może - ze źle odgrywanym orkiem nie będziesz po prostu grałWink
Dagon
PostWysłany: Śro 9:47, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Apki zawsze można zmienić. Orki w założeniu to tępe ale szybki, silne, zręczne i wytrzymałe kreatury. A po co powielać? Bo nie każdy ma ochotę grać słodkim elfiątkiem. Wszystkie rasy dostępne w Amo to słitaśne stworzonka no... może pomijając jaszczury. Chociaż niekoniecznie bo nawet one śmigają z upudrowanymi pyszczkami i zawijanymi kokieteryjnie ogonkami. Niech będzie większa możliwość wyboru ras. A ktoś komu fantazja nie pozwala zagrać taką postacią nie powinien grać w vallhelryki tylko w szachy. W wielu tego typu grach nie mają żadnych problemów z tą rasą i funkcjonuje doskonale.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group