Autor Wiadomość
Shigure
PostWysłany: Nie 15:24, 26 Wrz 2010    Temat postu:

Pomysł fajny.
Dosyć sporo do zrobienia, ale za to dobre urozmaicenie.
drizzit
PostWysłany: Nie 13:36, 26 Wrz 2010    Temat postu:

Podoba mi się. całkiem zgrabne.
Bimbromir
PostWysłany: Nie 9:54, 26 Wrz 2010    Temat postu:

Jakby to ująć, coś takiego po prostu jest potrzebne i wiadomo, że z czasem można dodawać artefaktów więcej, w zależności od kierunków ewolucji gry.
Amon
PostWysłany: Pon 19:12, 20 Wrz 2010    Temat postu: [RK]Artefakty

Rozbudowa pomysłu Bimromira.

Cytat:


I.Lista Artefaktów

Pomniejsze Artefakty(podczas ery może zostać odnalezione 10 egzemplarzy)

1.Czapka Mahdiego - 0,05% szansy na znalezienie (działa jak niewidzialność w KP, ale bez KP)
strażnik lvl 1-30

2.Pięciomilowe buty - 0,1% szansy na znalezienie (darmowe podróże)
strażnik lvl 1-30

3.Dar Retoryki-0,05 % szans na znalezienie
Straznik lvl 30-50
Postać sprzedaje minerały w MK o sztukę złota drożej niż zwykle

4.Podarunek Daeraell - 0,05% szansy na znalezienie (postać nigdy nie traci pd podczas wskrzeszenia)
strażnik lvl 30-50

5.Pierścień Czarodziejstwa –0,05% szans na znalezienie
strażnik lvl 50-70
Czary posiadacza pierścienia spalają o połowę many mniej

6.Mikstura Trafienia – 0,05 % na znalezienie
Strażnik lvl 50-70
Po wypiciu mikstury 10 następnych ataków bohatera na pewno trafi, nie zależnie od statystyk rywala

7.Mikstura Obrony – 0,05 % szans na znalezienie
Strażnik lvl 50-70
Po wypiciu mikstury 10 następnych ataków rywali nie zada bohaterowi żadnych obrażeń

8.Kołczan Pojemności - 0,05 % szans na znalezienie
Strażnik lvl 50-70
Specjalny kołczan mieszący 25, a nie dwadzieścia strzał

9.Pas Energii - 0,05 % szans na znalezienie
Strażnik lvl 50-70
Jeśli postać korzysta z pasu energii co reset otrzymuje gratisowy punkt energii



Pośrednie Artefakty (każdy może być znaleziony 3 razy w ciągu trwania ery)

1.Scyzoryk Teathe-di - 0.01 % szansy na znalezienie (broń do walki wręcz z cechami 1k siła, wytrzymałość i szybkość)
strażnik lvl 70-100

2.Amulet Szczęścia- 0,02 % szans na znalezienie
Strażnik lvl 70-100
Posiadacz amuletu ma dwa razy większe szanse na znalezienie każdego z artefaktów

3..Legendarny Kilof- 0,02 % szans na znalezienie
Strażnik lvl 90-120
Posiadacz kilofu podczas kopania w górach wykopuje o 20 % więcej minerałów

4.Obręcz Twardej Głowy – 0,02 %
Strażnik lvl 90-120
Posiadacz artefaktu może wypić o 25% więcej alkoholu w barze co inni gracze.

5.Dar Talentu –0,02 % szans na znalezienie
Straznik lvl 90-120

Jeśli postać natrafi na Dar Talentu otrzymuje 100 AP.



Wielkie Artefakty(każdy może być znaleziony raz w ciągu trwania ery)

1. Młot Oregarla - 0,005% szansy na znalezienie (+ 500 do kowlastwa + 1000 do górnictwa)
strażnik lvl 150-200

2. Szaleństwo Tartusa - 0,005% szansy na znalezienie (+-k1-5000 inteligencji podczas każdej walki)
strażnik lvl 150-200

3. Zwierciadło Anariel - 0,005% szansy na znalezienie (dodaje złotą obwódkę na liście gracza oraz premię 1000 do RC)
Strażnik lvl 150-200

4. Mithrylowa Tunika Karsetha - 0,005% szansy na znalezienie (obrona 1800, + 100 do zręczności i szybkości, działa jak zbroja lvl 1)
Strażnik lvl 200-250

5. Talenty Heluvalda - 0,005% szansy na znalezienie (+10 do hodowli, 300 do zielarstwa, 200 do alchemii, 150 do drwalnictwa, posiadacz nie może nosić broni)
strażnik lvl 100-150

6. Oświecenie Iluminati - 0,005% na znalezienie (postać otrzymuje 250 AP oraz immunitet na ataki wampirów oraz złodziei)
strażnik lvl 200+



2.Sposób korzystania z artefaktów

Aby uaktywnić moc danego artefaktu(wypić miksturę,założyć przedmiot, dostać ap) postać musi poświęcić 100 energi na modlitwę w wybudowanym przez siebie relikwiarzu. Jako, że mamy 3 rodzaje artefaktów, są też trzy rodzaje relikwiarzy:

-Pomniejszy Relikwiarz(Koszt budowy 25kk, 10k brył admantium i kryształów, oraz 1k meteorytów)

-Pośredni Relikwiarz(Koszt budowy 100kk,20k brył admantium i kryształów, oraz 4k meteorytów)

-Wielki Relikwiarz(Koszt budowy 500kkk,100k brył admantium i kryształów, oraz 10k meteorytów)

Pomniejsze artefakty "uruchamiamy" w pomniejszym relikwiarzu pośrednie w pośrednim, wielkie w wielkim.Po "uruchumieniu" artefaktu relikwiarz ulega zniszczeniu. Aby uaktywnić moc pomniejszego artefaktu postać musi mieć 30 poziom, pośredniego 50 poziom, a wielkiego 100 poziom.

3.Handel Artefaktami

Na targu zostaje dodane nowe stoisko :Stoisko z Artefaktami.Można tam wystawiać na sprzedaż znalezione przez siebie artefakty.

Artefakty można przekazywać innym graczom za pomocą banku.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group