Autor |
Wiadomość |
Rógo |
Wysłany: Pon 21:10, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
na takie konkrety jeszcze chyba za wcześnie |
|
|
Galfan Wielki |
Wysłany: Pon 20:24, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Pytanie z innej beczki ile czasu potrwa zrobienie calej gry ? |
|
|
Rógo |
Wysłany: Pon 18:11, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
problem w tym że nie wiem jaki silnik będzie miał drizzit, znaczy w jakim stadium on będzie.
Bo najprawdopodobniej będzie trzeba zrobić to, co już jest zrobione na amorionie |
|
|
Bimbromir |
Wysłany: Pon 18:07, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
zamiast leczenia, to coś rozbudowanego w stylu projektu, jaki podałem pod nazwą "Studnia Artezyjska', ale też przydałoby się coś "łatwiejszego", do zrealizowania we wczesnym stadium gry. |
|
|
Rógo |
Wysłany: Pon 17:32, 20 Wrz 2010 Temat postu: lecznice klanowe |
|
pomysł Tharaina;
odświeżam mój ulubiony temat
czyli:
-likwidacja leczenia klanowego
-wprowadzenie w lecznicy przelicznika 1 punkt leczenia-5 sztuki złota
z możliwością częściowej odnowy punktów życia. wpisywało by się ilość punktów życia w jednym okienku w drugim była by suma odzyskanej ilosci życia i potwierdz. I okienko z możliwością całkowitej odnowy życia.
-odpowiednio do tego zwiększenie kosztów wskrzeszenia.
plusy:
- ożywienie rynku alchemicznego
-uatrakcyjnienie gry
minusy:
-hmm.... dla mnie brak.
zamiast lecznicy klanowej można by postawić szpital klanowy . działałby na zasadzie, że można by do niego dawać miksturki życia, które były by zamieniane na ogólną pulę punktów leczenia ( o 20% wiecej by ich było w porównaniu do normalnego wykorzystania mikstur). szpital klanowy kosztowałby tyle ,co obecnie.
Z tej ogólnej puli mógłby korzystać cały klan, jak teraz obecnie- do wyczerpania puli punktów leczenia. |
|
|