Autor Wiadomość
Shigure
PostWysłany: Nie 15:27, 26 Wrz 2010    Temat postu:

Zmniejszenie zręki spowoduje straszne niezbalansowanie przy niższych lvlach.. Przed lvlem 100, mimo treningów i dobrego sprzętu, zabierałem dla magów po 0 dmg (łuczniokiem)...
drizzit
PostWysłany: Nie 13:35, 26 Wrz 2010    Temat postu:

Tylko jak teraz znaleźć sposób na Zniwelowanie Mnożników czarów tak aby jednocześnie osłabić wojownika. szczególnie złodzieja. a może po prostu zmniejszyć ilość zręczności za AP ?
Bimbromir
PostWysłany: Nie 9:56, 26 Wrz 2010    Temat postu:

Głównym celem wprowadzenie talizmanów, jak być może pamiętają górale w wieku średnim, było zaprowadzenie płaszczyzny wspólnej między magami i pozostałymi klasami. W przypadku jakichkolwiek zmian trzeba mieć to wciąż na uwadze.
Rógo
PostWysłany: Wto 18:47, 21 Wrz 2010    Temat postu:

temat jak najbardziej do przedyskutowania Wink
drizzit
PostWysłany: Wto 9:31, 21 Wrz 2010    Temat postu:

Ale wykuj takie cos na igrzyska.... niech bedzie tak. w czasie gdy bedzie pierwsza zwierciadlana +6300 to niech wyjdzie maks +4k mithryllowa. albo p. niech wyjdzie + 200 do siłki a wytka +2k taki bonus do woja na arenie. i wtedy np. 10RC to +1 do siły na takiej klacie. pomyśle i dam rozsądny projekt. ostatnio 6300 Klękła przy 3k kowalstwa. czyli 0,5 na 1 do siły. niech będzie współczynnik stały + ewentualnie 0,05 prawdopodobieństwa na wykucie 0,75 kowalstwa w stosunku do maksymalnego Bonusu do siły. upraszcza to wzory i utrudnia wykokszenie statystycznego kozaka.
Rógo
PostWysłany: Wto 8:29, 21 Wrz 2010    Temat postu:

100 lvl to chyba za mały próg na takie coś Wink
drizzit
PostWysłany: Wto 0:59, 21 Wrz 2010    Temat postu:

Ja bym to widzial tak, np. 100 lvl ekwipunku z mithrillu to 500 zmęczenia na rundę. 50 Wytki znacznie trudniejsze umagicznienie będące coraz trudniejsze im większy Bonus ekwipunku. bardzo niskie prawdopodobieństwo na wykucie takiego ekwipunku. itd. itd. nie chce narzucać swojej woli i chce znać wasze pomysły i rozwiązania Smile
Reghart
PostWysłany: Pon 18:39, 20 Wrz 2010    Temat postu:

Ktoś gdzieś proponował pancerze z mithrilu, które nie ograniczałyby zręczności, ale nie dałoby się ich naprawić. To dopiero byłoby urozmaicenie rynku mithrilu Wink
Olekk
PostWysłany: Pon 18:14, 20 Wrz 2010    Temat postu:

Mithril jest łatwo zdobyć to fakt, ale raczej 100% idzie w farmy klanowe.

Miałem nadzieję że to trochę urozmaici rynek mithrilu.


Ale faktycznie meteoryt byłby najlepszy. Całkiem o nim zapomniałem Smile
Reghart
PostWysłany: Pon 17:26, 20 Wrz 2010    Temat postu:

Olekk napisał:

Materiały
Adamentium (Najmniejszy bonus)
Kryształ (bonus średni)
Mithril (Duży bonus)




Hmm... Mithril jest chyba za łatwy do zdobycia, żeby dawać największy bonus. Najrzadsze są chyba kawałki meteorytu, więc proponowałbym, aby one dawały największy bonus.

No ale to tylko drobna uwaga techniczna. Popieram taką wersję amuletów czy tam pierścieni.


Można też zrobić więcej niż dwa sloty na tego typu przedmioty. Powiedzmy, że byłoby standardowo: 2 pierścienie, jeden wisior. Z tym, że dla odmiany wisior mógłby dawać premię innego typu... Powiedzmy, że +X% hp bądź +X% many... Lub konkretny bonus, żeby znów nie zrobić mnożników Wink
drizzit
PostWysłany: Pon 17:23, 20 Wrz 2010    Temat postu:

pomysly dobre ale ekonomika czasu ery wtedy znacznie by ucierpiala. nusielibysmy zmienic staty straznika albo era trwala by lata. pomysly dobre Wink
Olekk
PostWysłany: Pon 16:07, 20 Wrz 2010    Temat postu:

Mi się podoba wersja z talizmanami z konkretnymi bonusami.

Bo teraz to jest masakra, z jednym talizmanem można dwukrotnie (i więcej) zwiększyć swoje statystyki.

Myślę że standardowymi bonusami powinny być liczby:
Poziom 5-10 +25
Poziom 11-50 +100
Poziom 51-100 +300
Poziom 101-150 +500
Poziom 151-200 +1000

Oczywiście rzemieślnik tworząc przedmiot samemu mógłby zwiększać jego wartość nawet do 100%... Przelicznik byłby podobny jak w kowalstwie... Materiał+Umiejętność.

Materiały
Adamentium (Najmniejszy bonus)
Kryształ (bonus średni)
Mithril (Duży bonus)

Przy tak małych liczbach faktycznie pierścienie stawały by się raczej symbolicznym dodatkiem nie mającym wpływu na "budowę nieśmiertelnego super uber ucznika"


P.S Oczywiście to wypociny na teraz, do dyskusji.
Dagon
PostWysłany: Pon 15:57, 20 Wrz 2010    Temat postu:

Po co je usuwać? W końcu to niby magiczna kraina a talizmany czy amulety wymownie to oddają. Zdjąłbym jednak ograniczenia. Dlaczego nie wszystkie rasy miałyby z nich korzystać? Mam tu na myśli między innymi te kopane niemiłosiernie pijawki a przecież jest ich w Amo bardzo duży odsetek. Można by amulety jednak osłabić nieco. Tak aby dawały jedynie znikomy, raczej symboliczny bonusik do statystyk.
Reghart
PostWysłany: Pon 15:49, 20 Wrz 2010    Temat postu:

Moim zdaniem lepsze byłyby talizmany/pierścienie/amulety (czy jak je tam nazwać), które zamiast mnożyć statystyki dawałyby konkretną premię do nich.

Przykładowy przedmiot myłby nazywać się "Pierścień zręcznych dłoni", można by go nosić od poziomu (powiedzmy) 5 i dawałby (powiedzmy) 5 zręczności (mechanizm podobny jak ze standardowymi zbrojami i broniami). Taki przedmiot można by kupić w sklepie, lecz rzemieślnicy mogliby wykonać ich lepsze wersje (np. "Smoczy pierścień zręcznych dłoni" z premią +7).

Mój pomysł zakłada, że biżuteria/amulety byłby po prostu kolejnymi częściami ekwipunku postaci i podlegałyby takim samym zasadom odnośnie tworzenia, noszenia, używania, kupywania itp.

Co prawda to mało urozmaicone, lecz zrobienie (wspomnianego już wcześniej) niepokonanego łucznika byłoby o wiele trudniejsze Wink
Galfan Wielki
PostWysłany: Pon 15:37, 20 Wrz 2010    Temat postu:

Ja myślę, że trochę je osłabic i zwiększyć wymagany poziom czyli, żeby one się zaczynały od np. 25 poziomu ^^

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group