Autor Wiadomość
Amon
PostWysłany: Pon 18:37, 27 Wrz 2010    Temat postu:

Popieram Bimbromira.
Bimbromir
PostWysłany: Nie 10:13, 26 Wrz 2010    Temat postu:

To teraz może opinia mediacyjna: odłożyć projekt strażnic na "drugą erę" po praktycznym wytestowaniu elementów nośnych gry, bo strażnice są dodatkiem, którym w praktyce zajmuje się niewielka grupka graczy + tacy, którzy jeszcze nie wiedzą "jak to jest z tymi strażnicami"
Diast
PostWysłany: Nie 2:49, 26 Wrz 2010    Temat postu:

Witam wszystkich:)
Mozna ograniczyc liczbe straznic w nastepujacy sposob ze tylko klany beda mogly je stawiac albo podniesc ceny w zlocie nie w materialach wyzszego levelu straznicy inaczej mnostwo surowcow zamiast pojsc w obieg dla rzemow bedzie pakowana w straznice i jeszcze jedno nie robcie posagu mithrilu bo mnostwo ludzi dla tego posagu przetrzymuje ogromne ilosci tego surowca dzieki czemu ceny tego mineralu rosna a zielarze maja problem z nabycyiem niezbednego im surowca ten posag naprawde oprocz szpanu niczemu innemu nie sluzy
drizzit
PostWysłany: Pon 17:32, 20 Wrz 2010    Temat postu:

tak system straznic jest najlepiej rozbudowany na oro. ale jest on cholrenie trudny. dobry bo pochlania kazda ilosc zlomu kowalsiego i reszte ale strasznie detabilizuje rynek.
Reghart
PostWysłany: Pon 17:31, 20 Wrz 2010    Temat postu:

Zostawmy weteranów. Używałem ich tysiąc razy częściej niż bestii. Kradłem ze sklepów najlepszy ekwipunek dla nich i nieźle sobie radzili Wink Poza tym to jakoś tak fajniej jest mieć czempionów w swojej strażnicy. Takich jakby oficerów...
Rógo
PostWysłany: Pon 16:58, 20 Wrz 2010    Temat postu:

chyba najlepiej rozwinięte strażnice jakie widziałem były na oro jak rok temu tam patrzyłem.

ale to wymagało by jakiejś monotonnej roboty pewnie i czasu, pytanie czy warto i czy nie lepiej poświęcić ten czas na co innego, np kowalstwo.?
Olekk
PostWysłany: Pon 16:33, 20 Wrz 2010    Temat postu:

A dla mnie strażnice są CACY... Jak to ktoś napisał wyżej taka gierka w gierce...


Z tym że gra się jak do tej pory beznadziejnie. Najlepszym sposobem na zdobywanie umiejętności jest przegrywanie... A powinno być odwrotnie.

Zmniejszyć umieralność bestii.

Usunąć weteranów (niech sobie odpoczną)

Zwiększyć koszty rozbudowy (zarówno w złocie jak i w minerałach)

Fortyfikacje kupować w minerałach i złocie.

Ludzi kupować w ziołach i złocie (Zioła są jakieś takie najbardziej realne...O.o)
*Oczywiście rodzaj minerału nie miałby wpływu na bonus. A i koszta byłby by stosunkowo małe (1 fortyfikacja = 1 sztuka rudy miedzi)

Większy poziom= więcej punktów ataku.

Dodać opcję kupowania wielu rzeczy na raz. (Zastąpić "kup" przy każdej pozycji, jednym guzikiem pod wszystkimi wartościami)
Reghart
PostWysłany: Pon 15:34, 20 Wrz 2010    Temat postu:

drizzit napisał:
zastosowanie swoje oprócz strzał znajdzie sosna meteoryt i kryształ.


Popieram. Zajmowanie się strażnicą będzie wówczas zadaniem nieco ambitniejszym. Skupowanie materiałów budowlanych ożywi też handel, a to doprowadzi do zwiększenia interakcji między graczami Wink
Tenshi
PostWysłany: Pon 15:25, 20 Wrz 2010    Temat postu:

Zgadzam się z Kastorem i Bimbromirem. Według mnie strażnica to coś zupełnie niepotrzebnego.
Kastor
PostWysłany: Pon 14:26, 20 Wrz 2010    Temat postu:

Cytat:
Najlepsza zmiana w systemie strażnic, to ich usunięcie i wymazanie z pamięci graczy.



Skłaniam się ku tej opcji. Zbędny dodatek.
Bimbromir
PostWysłany: Pon 13:58, 20 Wrz 2010    Temat postu:

Strażnice są bardzo niewygodne w użyciu, mam na myśli zarówno "interfejs" jaki i mechanizmy działania. Inna sprawa, ze jest to gierka w gierce. Ale żeby to działało "bezkolizyjnie",. to trzeba zupełnie nowej koncepcji.
Kejos
PostWysłany: Pon 13:19, 20 Wrz 2010    Temat postu:

Co do zastosowania meteo/ kryształu to najlepszą opcją wg mnie jest wprowadzenie jubilera Wink
A wracając do strażnicy bardzo podoba mi się pomysł że im większa strażnica, tym więcej punktów ataku, oraz konieczność sosny ewentualnie też innych materiałów przy jej rozbudowie
drizzit
PostWysłany: Pon 11:54, 20 Wrz 2010    Temat postu:

Wiesz przecież że punkty dowodzenia to prawie 3 punkty rankingowe. a gdyby zastosować rozwiązania z innych gier że im większy poziom tym bardziej opłaca się zbierać daniny z niej. doskonały sposób na zwiększenie dochodów graczy. zastosowanie swoje oprócz strzał znajdzie sosna meteoryt i kryształ.
Bimbromir
PostWysłany: Pon 8:36, 20 Wrz 2010    Temat postu:

Najlepsza zmiana w systemie strażnic, to ich usunięcie i wymazanie z pamięci graczy.
drizzit
PostWysłany: Nie 23:31, 19 Wrz 2010    Temat postu: Strażnice

Jakie wprowadzić zmiany w systemie strażnic czyli jak sprawić aby były opłacalne.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group