Autor |
Wiadomość |
Olekk |
Wysłany: Pon 16:45, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Lol a mi się Twój Drizzitku pomysł podoba...
Tyle że taki MISTYCZNY przedmiot nie mógłby zostać naprawiany i spoko;)
Moby? Hmm... Dodać coś ponad Bhaalem... Potwór Spaghetti albo coś w ten deseń ze statami o połowę większymi od bhaala... Ot taki cel niedościgniony,(poprawcie mnie jeśli się mylę... Czy era nie byłaby za krótka by ubić takiego stwora?) ale jeśli ktoś go pokona to szacun na Amo. |
|
 |
drizzit |
Wysłany: Nie 23:19, 19 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Swojego czasu każdy mnie zignorował jak zaproponowałem ekwipunek z mithrillu który byłby bez ograniczeń do Bonusu do zręczności czy siły ale z maksymalną wytrzymałością 50 i bez możliwości naprawy. oraz z znacznie większą trudnością do wykucia. |
|
 |
Rógo |
Wysłany: Nie 23:10, 19 Wrz 2010 Temat postu: |
|
może być
po prostu bezsens jak nagle pół krajny zacznie biegać z najlepszym ekw ;p |
|
 |
drizzit |
Wysłany: Nie 23:09, 19 Wrz 2010 Temat postu: |
|
I exp jak za bhalla. |
|
 |
Rógo |
Wysłany: Nie 22:56, 19 Wrz 2010 Temat postu: |
|
bez talków xd.
<albo bez tali do zr xd>
wartości tali obniżyć, tak jak było gdzieś na forum starego amo.
co do strażnika, co do tego że można go tłuc całą ere okej, przeboleje, ale jedno.
ten"super wypaśny" item który z niego dropi, ma prawo zabrać tylko pierwszy  |
|
 |
drizzit |
Wysłany: Nie 22:51, 19 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Ja bym dodał kilka mobów. uszczuplił kilka klas no i kilka innych kwestii ale to w innych tematach  |
|
 |
Amon |
Wysłany: Nie 22:47, 19 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Staty i potwory można zachować trzeba obniżyć tylko mnożniki czarów i talików. Jutro, albo jeszcze dziś przekopiuje co ciekawsze projekty do tej pory ukryte w Sali Obrad. |
|
 |
drizzit |
Wysłany: Nie 22:45, 19 Wrz 2010 Temat postu: moby |
|
Tradycyjnie zaczniemy od potworów. ich staty ilość a także kwestie związane z expem kasą za nie. ja mam fajny pomysł np. jak ktoś pokona strażnika to można go dalej zabić. znaczy pierwszy kto tego dokona dostaje tytuł reszta tylko satysfakcję i mentalne doświadczenie. |
|
 |