www.noweamo.fora.pl
Forum nowego amo
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.noweamo.fora.pl Strona Główna
->
Dyskusja nad kształtem nowego vall.
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Jakaś kategoria
----------------
Organizacja
Dyskusja nad kształtem nowego vall.
Silnik oraz dodatki do niego.
tradycyjnie spam.
Projekty Fabularne
Walka
Rzemieślnicy
Klany
Rasy
Lokacje
Świat
MG
Klany
Bogowie
Rasy
Lokacje
Świat
MG
Klany
Bogowie
Rasy
Lokacje
Świat
MG
Klany
Bogowie
Grafika
Fabuła
----------------
Projekty
Opisy
Dyskusje
Shoutbox
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Shigure
Wysłany: Nie 15:24, 26 Wrz 2010
Temat postu:
Pomysł fajny.
Dosyć sporo do zrobienia, ale za to dobre urozmaicenie.
drizzit
Wysłany: Nie 13:36, 26 Wrz 2010
Temat postu:
Podoba mi się. całkiem zgrabne.
Bimbromir
Wysłany: Nie 9:54, 26 Wrz 2010
Temat postu:
Jakby to ująć, coś takiego po prostu jest potrzebne i wiadomo, że z czasem można dodawać artefaktów więcej, w zależności od kierunków ewolucji gry.
Amon
Wysłany: Pon 19:12, 20 Wrz 2010
Temat postu: [RK]Artefakty
Rozbudowa pomysłu Bimromira.
Cytat:
I.Lista Artefaktów
Pomniejsze Artefakty(podczas ery może zostać odnalezione 10 egzemplarzy)
1.Czapka Mahdiego - 0,05% szansy na znalezienie (działa jak niewidzialność w KP, ale bez KP)
strażnik lvl 1-30
2.Pięciomilowe buty - 0,1% szansy na znalezienie (darmowe podróże)
strażnik lvl 1-30
3.Dar Retoryki-0,05 % szans na znalezienie
Straznik lvl 30-50
Postać sprzedaje minerały w MK o sztukę złota drożej niż zwykle
4.Podarunek Daeraell - 0,05% szansy na znalezienie (postać nigdy nie traci pd podczas wskrzeszenia)
strażnik lvl 30-50
5.Pierścień Czarodziejstwa –0,05% szans na znalezienie
strażnik lvl 50-70
Czary posiadacza pierścienia spalają o połowę many mniej
6.Mikstura Trafienia – 0,05 % na znalezienie
Strażnik lvl 50-70
Po wypiciu mikstury 10 następnych ataków bohatera na pewno trafi, nie zależnie od statystyk rywala
7.Mikstura Obrony – 0,05 % szans na znalezienie
Strażnik lvl 50-70
Po wypiciu mikstury 10 następnych ataków rywali nie zada bohaterowi żadnych obrażeń
8.Kołczan Pojemności - 0,05 % szans na znalezienie
Strażnik lvl 50-70
Specjalny kołczan mieszący 25, a nie dwadzieścia strzał
9.Pas Energii - 0,05 % szans na znalezienie
Strażnik lvl 50-70
Jeśli postać korzysta z pasu energii co reset otrzymuje gratisowy punkt energii
Pośrednie Artefakty (każdy może być znaleziony 3 razy w ciągu trwania ery)
1.Scyzoryk Teathe-di - 0.01 % szansy na znalezienie (broń do walki wręcz z cechami 1k siła, wytrzymałość i szybkość)
strażnik lvl 70-100
2.Amulet Szczęścia- 0,02 % szans na znalezienie
Strażnik lvl 70-100
Posiadacz amuletu ma dwa razy większe szanse na znalezienie każdego z artefaktów
3..Legendarny Kilof- 0,02 % szans na znalezienie
Strażnik lvl 90-120
Posiadacz kilofu podczas kopania w górach wykopuje o 20 % więcej minerałów
4.Obręcz Twardej Głowy – 0,02 %
Strażnik lvl 90-120
Posiadacz artefaktu może wypić o 25% więcej alkoholu w barze co inni gracze.
5.Dar Talentu –0,02 % szans na znalezienie
Straznik lvl 90-120
Jeśli postać natrafi na Dar Talentu otrzymuje 100 AP.
Wielkie Artefakty(każdy może być znaleziony raz w ciągu trwania ery)
1. Młot Oregarla - 0,005% szansy na znalezienie (+ 500 do kowlastwa + 1000 do górnictwa)
strażnik lvl 150-200
2. Szaleństwo Tartusa - 0,005% szansy na znalezienie (+-k1-5000 inteligencji podczas każdej walki)
strażnik lvl 150-200
3. Zwierciadło Anariel - 0,005% szansy na znalezienie (dodaje złotą obwódkę na liście gracza oraz premię 1000 do RC)
Strażnik lvl 150-200
4. Mithrylowa Tunika Karsetha - 0,005% szansy na znalezienie (obrona 1800, + 100 do zręczności i szybkości, działa jak zbroja lvl 1)
Strażnik lvl 200-250
5. Talenty Heluvalda - 0,005% szansy na znalezienie (+10 do hodowli, 300 do zielarstwa, 200 do alchemii, 150 do drwalnictwa, posiadacz nie może nosić broni)
strażnik lvl 100-150
6. Oświecenie Iluminati - 0,005% na znalezienie (postać otrzymuje 250 AP oraz immunitet na ataki wampirów oraz złodziei)
strażnik lvl 200+
2.Sposób korzystania z artefaktów
Aby uaktywnić moc danego artefaktu(wypić miksturę,założyć przedmiot, dostać ap) postać musi poświęcić 100 energi na modlitwę w wybudowanym przez siebie relikwiarzu. Jako, że mamy 3 rodzaje artefaktów, są też trzy rodzaje relikwiarzy:
-Pomniejszy Relikwiarz(Koszt budowy 25kk, 10k brył admantium i kryształów, oraz 1k meteorytów)
-Pośredni Relikwiarz(Koszt budowy 100kk,20k brył admantium i kryształów, oraz 4k meteorytów)
-Wielki Relikwiarz(Koszt budowy 500kkk,100k brył admantium i kryształów, oraz 10k meteorytów)
Pomniejsze artefakty "uruchamiamy" w pomniejszym relikwiarzu pośrednie w pośrednim, wielkie w wielkim.Po "uruchumieniu" artefaktu relikwiarz ulega zniszczeniu. Aby uaktywnić moc pomniejszego artefaktu postać musi mieć 30 poziom, pośredniego 50 poziom, a wielkiego 100 poziom.
3.Handel Artefaktami
Na targu zostaje dodane nowe stoisko :Stoisko z Artefaktami.Można tam wystawiać na sprzedaż znalezione przez siebie artefakty.
Artefakty można przekazywać innym graczom za pomocą banku.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin