www.noweamo.fora.pl
Forum nowego amo
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.noweamo.fora.pl Strona Główna
->
Dyskusja nad kształtem nowego vall.
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Jakaś kategoria
----------------
Organizacja
Dyskusja nad kształtem nowego vall.
Silnik oraz dodatki do niego.
tradycyjnie spam.
Projekty Fabularne
Walka
Rzemieślnicy
Klany
Rasy
Lokacje
Świat
MG
Klany
Bogowie
Rasy
Lokacje
Świat
MG
Klany
Bogowie
Rasy
Lokacje
Świat
MG
Klany
Bogowie
Grafika
Fabuła
----------------
Projekty
Opisy
Dyskusje
Shoutbox
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Rógo
Wysłany: Pon 21:10, 20 Wrz 2010
Temat postu:
na takie konkrety jeszcze chyba za wcześnie
Galfan Wielki
Wysłany: Pon 20:24, 20 Wrz 2010
Temat postu:
Pytanie z innej beczki ile czasu potrwa zrobienie calej gry ?
Rógo
Wysłany: Pon 18:11, 20 Wrz 2010
Temat postu:
problem w tym że nie wiem jaki silnik będzie miał drizzit, znaczy w jakim stadium on będzie.
Bo najprawdopodobniej będzie trzeba zrobić to, co już jest zrobione na amorionie
Bimbromir
Wysłany: Pon 18:07, 20 Wrz 2010
Temat postu:
zamiast leczenia, to coś rozbudowanego w stylu projektu, jaki podałem pod nazwą "Studnia Artezyjska', ale też przydałoby się coś "łatwiejszego", do zrealizowania we wczesnym stadium gry.
Rógo
Wysłany: Pon 17:32, 20 Wrz 2010
Temat postu: lecznice klanowe
pomysł Tharaina;
odświeżam mój ulubiony temat
czyli:
-likwidacja leczenia klanowego
-wprowadzenie w lecznicy przelicznika 1 punkt leczenia-5 sztuki złota
z możliwością częściowej odnowy punktów życia. wpisywało by się ilość punktów życia w jednym okienku w drugim była by suma odzyskanej ilosci życia i potwierdz. I okienko z możliwością całkowitej odnowy życia.
-odpowiednio do tego zwiększenie kosztów wskrzeszenia.
plusy:
- ożywienie rynku alchemicznego
-uatrakcyjnienie gry
minusy:
-hmm.... dla mnie brak.
zamiast lecznicy klanowej można by postawić szpital klanowy . działałby na zasadzie, że można by do niego dawać miksturki życia, które były by zamieniane na ogólną pulę punktów leczenia ( o 20% wiecej by ich było w porównaniu do normalnego wykorzystania mikstur). szpital klanowy kosztowałby tyle ,co obecnie.
Z tej ogólnej puli mógłby korzystać cały klan, jak teraz obecnie- do wyczerpania puli punktów leczenia.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin