Autor |
Wiadomość |
Auley Cuir |
Wysłany: Sob 9:45, 25 Wrz 2010 Temat postu: |
|
A może procentowe bonusy do umiejek? Miasto kransali - +3-5% do górnictwa i kowalstwa, miasto elfów - + 3-5% do alchemii i hodowli, miasto bezprawia +3-5% do złodziejstwa i (jeżeli wrzucić tam huty:P) hutnictwa. ;P Cosik takiego. |
|
|
Kosharr |
Wysłany: Pią 22:23, 24 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Może jest sposób na lepsze rozłożenie statystyk mobów aby podróżowanie z miasta do miasta stało się dla mechanicznych opłacalne, a zarazem mocno nie ułatwiało zadania ? |
|
|
Shigure |
Wysłany: Pią 21:33, 24 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Drizz, nie przejdzie. Wtedy jakiś hobbit łuczniok pójdzie na krasnoludki i nabije uników, strzelectwa. Chyba, że dana arsa będzie mogła walczyć tylko w swoim mieście, co jest trochę bezsensowne i pracochłonne do zrobienia. |
|
|
Kosharr |
Wysłany: Pią 18:32, 24 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Nie róbmy żadnych różnic w cenach. To chyba logiczne, że gracze wybiorą miasto gdzie jest najtaniej :> Podoba mi się pomysł Drizzita. |
|
|
drizzit |
Wysłany: Pią 0:14, 24 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Różnica w Statystykach mobów. w krasnoludzkim niech mają dużo Wytki i siły w elfim szybkości itd. bym odczuł wyraźnie różnice płynącą z walki w danych miastach. zwiększyłbym limity w Skryptcie odpowiedzialnym za podróż i Lvl Losowanych mobów atakujących podczas podróży. |
|
|
Nadia |
Wysłany: Czw 21:34, 23 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Oryginalne nie jest, ale z drugiej strony - pasuje do "sin city" |
|
|
Kiki |
Wysłany: Czw 21:33, 23 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Pomysł z zamtuzem nie jest jakoś bardzo oryginalny, bo taki sposób odnawiania energii widziałam chyba w trzech vallherankach. Tam po prostu nie było takiej karczmy, jak na amo. Ograniczała się jedynie do izby i piwnicy. |
|
|
Lamarath |
Wysłany: Czw 21:16, 23 Wrz 2010 Temat postu: |
|
na odnowe eny (nie żebym demoralizował) to amfetamina ;P dodajcie jakies skutki uboczne i jak znalazł do miasta bezprawia |
|
|
Nadia |
Wysłany: Czw 18:59, 23 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Tu raczej zaznaczamy wyjątki, bo standard chyba i tak będzie:) |
|
|
shin informatyk |
Wysłany: Czw 18:52, 23 Wrz 2010 Temat postu: |
|
w każdym mieście muszą być też inne opcje takie jak Posągi czy rynek. tak wiec o tym tez nie zapomnijcie |
|
|
Raguko |
Wysłany: Czw 17:41, 23 Wrz 2010 Temat postu: |
|
W mieście bezprawia to właśnie prawie wszystko powinno być tańsze i łatwiej dostępne
Co do sexu który odnawia energie to ciekawy pomysł ale z tego co wiem to sex raczej wyczerpuje nawet ten przed redtubem także myśle że trzeba znaleźć inny pomysł na odnowe eny |
|
|
Kiki |
Wysłany: Czw 17:29, 23 Wrz 2010 Temat postu: |
|
A może w mieście bezprawia wyższe ceny treningów, tak jak to jest teraz w Elakkce? Bo skoro miasto bezprawia to przecież... ojcowie mafii (nie wiem jak mam ich nazwać) muszą swoje zyski pobierać.
Ale, żeby uczynić je trochę bardziej atrakcyjnym dodałabym Zamtuz. Coś na zasadzie karczmy z trunkami. Że płacisz i możesz wybrać sobie damę/pana do towarzystwa spośród trzech. I powiedzmy za spędzenie nocy z kolejnymi dostajesz po 2,3,4 energii (oczywiście ich "usługi" byłyby po różnych cenach, w zależności od tego ile energii by to dostarczało). Tylko trzeba by to ograniczyć. Np. możesz odwiedzić Zamtuz trzy razy na reset główny. Żeby się gracz przypadkiem za bardzo nie zmęczył |
|
|
Raguko |
Wysłany: Czw 17:10, 23 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Jeśli chodzi o miasto krasnoludów które znajduje się w górach to wachlarz możliwości jest spory.
Jak napisała Nadia.
Można także dać coś podobnego do "Labiryntu" dobrze znanego nam z Amo. Powiedzmy podróż nie odbywała by się po labiryncie tylko np: po starej kopali czy też grobowcach krasnoludów.
W takim miejscu można by odnajdywać INNE przedmioty losowe bądź też inne surowce. Dać inne potwory które bardziej by pasowały do tego miejsca.
Fajnie by było zróżnicować trunki w barze w takim mieście krasnoludów. |
|
|
Nadia |
Wysłany: Czw 17:03, 23 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Proponuję jeśli chodzi o krasnoludzkie miasto:
1. Zejście do kopalni (bez podróży)
2. Spacer po górach (też bez podróży)
3. Tutaj postawić monumentalną hutę (bo ponoć to się nie opłaca z niej korzystać, a jednak znam sporo osób, które korzystały)
4. Może tutaj siedzibę jubilera, skoro ma blisko do kamyczków? |
|
|
Amon |
Wysłany: Czw 17:01, 23 Wrz 2010 Temat postu: Zróżnicowanie miast. |
|
W Amorionie mieliśmy trzy miasta. Zdecydowana większość graczy siedziała w stolicy, bo nie miała żadnych powodów, aby zamieszkać w innym. W opracowywanej przez nas grze fabularni chcieli by jeszcze czwarte - krasnoludzkie miasto. Pojawia się także pomysł nekropoli, chociaż ją widziałbym nie jako miasto, ale coś w stylu bardziej rozbudowanego labiryntu.
Pojawia się pytania jak je zróżnicować? Co zrobić, aby gracze mechaniczni odczuwali różnicę, czy mieszkają w stolicy, u elfów(Sith), w mieście bezprawia(Arrakin) czy mieście krasnoludów? Macie może jakieś pomysły na fajne lokacje?
A może wprowadzanie różnic między poszczególnymi miastami nie ma żadnego sensu? |
|
|