|
www.noweamo.fora.pl Forum nowego amo
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nadia
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 7:58, 22 Wrz 2010 Temat postu: sens istnienia |
|
|
Tak wiem - klan fabularny powinien istnieć powiedzą prawie wszyscy gracze fabularni. Ale w jakiej formie? Bo teraz - mówię o Amo - klan taki zbiera po tyłku, forum nie ma jeśli sobie go nie zrobi....jednym słowem "bezsens".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lamarath
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 8:25, 22 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
no ja nie wiem po co taki klan fabularny regulowany przez mechanikę gry. Chyba tylko dla znaczka przed nickiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Raguko
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 12:56, 22 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Dobra to ja zanim powiem że klany fabularne są bezsensu i robią niepotrzebny tłok SPYTAM.
Co taki klan fabularny miałby wnieść do krainy i jaki byłby jego cel. Czy członkowie takiego klanu mieli by jakieś korzyści z tego płynące? (w formie fabularnej na przestrzeni całej krainy w której są zaangażowani także CI mechaniczni gracze)
Otrzymywali by rangi fabularne czy cuś? Taki klan w ogóle miał by jakieś znaczenie?
Proszę o jakiś przykład i wytłumaczenie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Raguko dnia Śro 12:57, 22 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Auley Cuir
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 13:03, 22 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Padł gdzieś pomysł stworzenia klanów, które odzwierciedlają realne organizacje, mające znaczny wpływ na życie krainy - straż miejska, kapłaństwo. Imo pomysł cacuśny. Problemem są klany fabularne zwykłych gracz - głównym problemem jest oczywiście zgodność z fabułą, ale to można zneutralizować jakimś systemem podań (oczywiście nad tym trzeba dużo pomyśleć, bo o dobry system tego typu strasznie trudno).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nadia
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 13:07, 22 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Jeśli mielibyśmy iść w klany fabularne - organizacje - co mi się też podoba, to klany zwykłych graczy mogłyby być np. Rodami - ktoś tam się dopraszał, żeby rozpatrywać też w kontekście klanów rody - a to byłoby rozwiązanie. Mogą to też być grupy typu: najemników, czy poszukiwaczy przygód (brzmi jak brzmi, ale fabularne uzasadnienie ma niezłe i niech sobie "sesjują"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Raguko
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 13:09, 22 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
No ale nadal nikt nie odpowiedział na moje pytania czekam dalej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nadia
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 13:23, 22 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Wybacz Rag - nie zauważyłam pytania;)
Klany - jak najbardziej miałyby wpływ na krainę. Nie wiem, czy to można nazwać korzyściami, ale... Jeśli stworzona zostanie jakaś fabuła krainy (a tuszę, że tak będzie) - to klany rozgrywając sesję siłą rzeczy na nią wpływają. Co zresztą będzie widoczne w wieściach, plotkach - na jakim to będzie poziomie - zależy od klanów - ale daje to możliwości na pewno.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabrielle
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 14:42, 22 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
A może obok klanu zrobić mechaniczną organizację - niemilitarne zrzeszenia graczy
Kółko gospodyń wiejskich itp.
Miałaby tak bardzo ważny znaczek przed imieniem i własne forum w grze. Plus możliwość np. Zbierania surowców.
Bez możliwości ataków innych klanów na nich.
I tu by nie było kłótni wchodzi podanie, ale skoro to i tak fabularni chcą się w to bawić, to niech piszą.
Tylko zaznaczam, to by były niemilitarne zrzeszenia graczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Olekk
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 16:00, 23 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Temat dyskusji dobry. Co klan czysto fabularny reprezentuje? A no nic, w formie takiej jak na Amo. Ale jeśli fabuła na Nowym Amo byłaby rozwinięta w stopniu takim jak się teraz pisze to sens istnienia klanu fabularnego jest.
Jeśli członkowie są aktywni, wychodzą z pomysłami na sesje grupowe i angażują się w życie krainy to niech żyją i mają się dobrze.
I teraz puenta... W formie... *Trąbki fanfary i czerwone dywany*... Normalnej jak każdy mechaniczny klan, z tą różnicą że nadaje mu się klanowy immunitet i nie może atakować czy też brać udziału w jakichkolwiek rozgrywkach mechanicznych.
P.S
Jeślim się spóźnił to sorki, 2 dni nieobecności i ogarniam forum:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nadia
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 17:19, 23 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Zapraszam do zapoznania się z projektem klanów fabularnych - i do podawania ewentualnych sugestii jak go "unowocześnić"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|