Forum www.noweamo.fora.pl Strona Główna www.noweamo.fora.pl
Forum nowego amo
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Bóstwa w Amorion
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.noweamo.fora.pl Strona Główna -> Dyskusje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nadia




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 12:53, 21 Wrz 2010    Temat postu:

Dlatego nie dawać tego mg z automatu. Bóg-npc - jak najbardziej - czasem się przyda (zwłaszcza jak ktoś potrafi). A zabawa bestią - przedni pomysł, ale też do realizacji jednostkowej;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Auley Cuir




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 12:58, 21 Wrz 2010    Temat postu:

Bogowie powinni znajdować się tam u góry i istnieć jedynie w domyśle. Chyba że uczynić z nich ważną część fabuły gry - stworzyć sytuację, w której rozeźleni bogowie zstąpili na ziemię, napisać pod to serię wieści, plotek, sesji i - oczywiście - umieścić owe bóstwa wśród graczy. Taki event byłby ciekawym urozmaiceniem. ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nadia




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 12:59, 21 Wrz 2010    Temat postu:

Bóstwa są ciekawym przyczynkiem sesyjnym - czy gracz powinien mieć z nimi styczność oko w oko - to inna rzecz. Ale można by je trochę bardziej ożywić niż enigmatyczny piorun po modlitwie w świątyni Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nold




Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 13:08, 21 Wrz 2010    Temat postu:

Ja bym oparł fabułę pierwszej ery na tle konfliktu religijnego i grupie szaleńców chcących sprowadzić na świat swoje straszne bóstwo. Może i naciągane, ale fajnie się gra Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nadia




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 13:11, 21 Wrz 2010    Temat postu:

A może konflikt starego boga i nowego boga (i ich wyznawców)? Też ciekawy - i w sumie.....już to nie raz było w realu, kwestia zrobienia z tego sympatycznego fantasy;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Auley Cuir




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 13:11, 21 Wrz 2010    Temat postu:

Naciągane? Raczej oklepane. ;P Ale nadal bardzo ciekawe i dające szerokie pole do popisu. Najlepsze jest to, że w takiej sytuacji mogą nastąpić całkowicie nieoczekiwane zwroty akcji. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Olekk




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 16:20, 21 Wrz 2010    Temat postu:

Jestem za motywem Mrocznego i Super Strasznego boga. Owszem temat oklepany jak wyprawa po pierścień ale bardzo ciekawy i w zasadzie prosty do realizacji.


Tylko jeśli wygrałoby zło? Jaki byłby motyw przewodni ery drugiej? Wojna?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Auley Cuir




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 16:27, 21 Wrz 2010    Temat postu:

Zuo na tronie, enklawy dobra (poutykane w górach, lasach, kanałach (?)) parają się partyzantką. Pewnie coś w tym stylu. Chociaż wtedy gra rozgrywałaby się w innych miejscach, wymagałoby to zmian w nazwach lokacji i pewnie kilku innych rzeczy. ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nadia




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 16:31, 21 Wrz 2010    Temat postu:

Wtedy wyprawa z pierścionkiem w stronę góry, żeby zuo się przewróciło i nie wstało;p

A po prawdzie - zmiany nazw lokacji to nie powinien być wielki problem. Poza tym - zróbmy pierwszą erę, drugą się na razie nie martwmy.

No i może dobro wygra, to nie będziemy mieć problemu;p W drugiej erze dobro upadnie pod ciężarem własnej pych;)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lamarath




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 16:32, 21 Wrz 2010    Temat postu:

moznaby zrobic tak, żeby nie wygrało Wink Kto będzie potem przepisywał kod gry? Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nadia




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 16:33, 21 Wrz 2010    Temat postu:

Jakiś MG, co to się na stanowisku nie sprawdzi - dostanie zadanie za karęWink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kastor




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 17:46, 21 Wrz 2010    Temat postu:

Cytat:
Ja bym raczej zostawił ten pomysł na większą ilość graczy i już konkretnie ustaloną fabułę ogólną.



Zdecydowanie. Wszystko zależy od ilości graczy. Jeśli będzie ich niewielu nadmierna ilość opcji sprawi, że gra będzie kuleć. Natomiast jeśli będzie pojawiać się większa ilość to jak najbardziej za.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nadia




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 21:24, 21 Wrz 2010    Temat postu:

Ten temat zostanie zamknięty. Podforum fabularne zostanie podzielone na działy - tam się będziemy wyżywać i zakładać tematy:) Oczywiście temat będzie do wglądu, bo są tu rzeczy warte wykorzystania. Na chwilkę proszę się po prostu wstrzymać. I prośba Kosharra - dyskusje mają być na poziomie;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.noweamo.fora.pl Strona Główna -> Dyskusje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin