|
www.noweamo.fora.pl Forum nowego amo
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Amon
Administrator
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:01, 23 Wrz 2010 Temat postu: Zróżnicowanie miast. |
|
|
W Amorionie mieliśmy trzy miasta. Zdecydowana większość graczy siedziała w stolicy, bo nie miała żadnych powodów, aby zamieszkać w innym. W opracowywanej przez nas grze fabularni chcieli by jeszcze czwarte - krasnoludzkie miasto. Pojawia się także pomysł nekropoli, chociaż ją widziałbym nie jako miasto, ale coś w stylu bardziej rozbudowanego labiryntu.
Pojawia się pytania jak je zróżnicować? Co zrobić, aby gracze mechaniczni odczuwali różnicę, czy mieszkają w stolicy, u elfów(Sith), w mieście bezprawia(Arrakin) czy mieście krasnoludów? Macie może jakieś pomysły na fajne lokacje?
A może wprowadzanie różnic między poszczególnymi miastami nie ma żadnego sensu?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Amon dnia Czw 17:05, 23 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nadia
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 17:03, 23 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Proponuję jeśli chodzi o krasnoludzkie miasto:
1. Zejście do kopalni (bez podróży)
2. Spacer po górach (też bez podróży)
3. Tutaj postawić monumentalną hutę (bo ponoć to się nie opłaca z niej korzystać, a jednak znam sporo osób, które korzystały)
4. Może tutaj siedzibę jubilera, skoro ma blisko do kamyczków?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Raguko
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:10, 23 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi o miasto krasnoludów które znajduje się w górach to wachlarz możliwości jest spory.
Jak napisała Nadia.
Można także dać coś podobnego do "Labiryntu" dobrze znanego nam z Amo. Powiedzmy podróż nie odbywała by się po labiryncie tylko np: po starej kopali czy też grobowcach krasnoludów.
W takim miejscu można by odnajdywać INNE przedmioty losowe bądź też inne surowce. Dać inne potwory które bardziej by pasowały do tego miejsca.
Fajnie by było zróżnicować trunki w barze w takim mieście krasnoludów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kiki
Dołączył: 22 Wrz 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:29, 23 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
A może w mieście bezprawia wyższe ceny treningów, tak jak to jest teraz w Elakkce? Bo skoro miasto bezprawia to przecież... ojcowie mafii (nie wiem jak mam ich nazwać) muszą swoje zyski pobierać.
Ale, żeby uczynić je trochę bardziej atrakcyjnym dodałabym Zamtuz. Coś na zasadzie karczmy z trunkami. Że płacisz i możesz wybrać sobie damę/pana do towarzystwa spośród trzech. I powiedzmy za spędzenie nocy z kolejnymi dostajesz po 2,3,4 energii (oczywiście ich "usługi" byłyby po różnych cenach, w zależności od tego ile energii by to dostarczało). Tylko trzeba by to ograniczyć. Np. możesz odwiedzić Zamtuz trzy razy na reset główny. Żeby się gracz przypadkiem za bardzo nie zmęczył
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Raguko
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:41, 23 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
W mieście bezprawia to właśnie prawie wszystko powinno być tańsze i łatwiej dostępne
Co do sexu który odnawia energie to ciekawy pomysł ale z tego co wiem to sex raczej wyczerpuje nawet ten przed redtubem także myśle że trzeba znaleźć inny pomysł na odnowe eny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
shin informatyk
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:52, 23 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
w każdym mieście muszą być też inne opcje takie jak Posągi czy rynek. tak wiec o tym tez nie zapomnijcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nadia
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 18:59, 23 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Tu raczej zaznaczamy wyjątki, bo standard chyba i tak będzie:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lamarath
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 21:16, 23 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
na odnowe eny (nie żebym demoralizował) to amfetamina ;P dodajcie jakies skutki uboczne i jak znalazł do miasta bezprawia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kiki
Dołączył: 22 Wrz 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:33, 23 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Pomysł z zamtuzem nie jest jakoś bardzo oryginalny, bo taki sposób odnawiania energii widziałam chyba w trzech vallherankach. Tam po prostu nie było takiej karczmy, jak na amo. Ograniczała się jedynie do izby i piwnicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nadia
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 21:34, 23 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Oryginalne nie jest, ale z drugiej strony - pasuje do "sin city"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
drizzit
Administrator
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 0:14, 24 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Różnica w Statystykach mobów. w krasnoludzkim niech mają dużo Wytki i siły w elfim szybkości itd. bym odczuł wyraźnie różnice płynącą z walki w danych miastach. zwiększyłbym limity w Skryptcie odpowiedzialnym za podróż i Lvl Losowanych mobów atakujących podczas podróży.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kosharr
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 18:32, 24 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Nie róbmy żadnych różnic w cenach. To chyba logiczne, że gracze wybiorą miasto gdzie jest najtaniej :> Podoba mi się pomysł Drizzita.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Shigure
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zewsząd
|
Wysłany: Pią 21:33, 24 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Drizz, nie przejdzie. Wtedy jakiś hobbit łuczniok pójdzie na krasnoludki i nabije uników, strzelectwa. Chyba, że dana arsa będzie mogła walczyć tylko w swoim mieście, co jest trochę bezsensowne i pracochłonne do zrobienia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kosharr
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 22:23, 24 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Może jest sposób na lepsze rozłożenie statystyk mobów aby podróżowanie z miasta do miasta stało się dla mechanicznych opłacalne, a zarazem mocno nie ułatwiało zadania ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Auley Cuir
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 9:45, 25 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
A może procentowe bonusy do umiejek? Miasto kransali - +3-5% do górnictwa i kowalstwa, miasto elfów - + 3-5% do alchemii i hodowli, miasto bezprawia +3-5% do złodziejstwa i (jeżeli wrzucić tam huty:P) hutnictwa. ;P Cosik takiego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|