Forum www.noweamo.fora.pl Strona Główna www.noweamo.fora.pl
Forum nowego amo
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

zmiana uniku/trafienia

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.noweamo.fora.pl Strona Główna -> Dyskusja nad kształtem nowego vall.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rógo




Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:23, 20 Wrz 2010    Temat postu: zmiana uniku/trafienia

pomysł Tharaina za forum amorionu, miał zrobić to co prawda amon, ale mu pomogę trochę Wink






Kod:
trafienie=1/4 siły +1/4 int + 1/2 zręczki +wb/rc/us + bonus klasowy + zręczność z ekwipunku

Kod:
uniki=szybkość + uniki+bonus klasowy.


Kod:
wzór na % szans trafienia, uniku:
wzór uwzględniałby 20% różnice w trafieniu ,uniku.20% różnicy (około) odpowiadało by pełnemu spektrum trafienia. w praktyce wyglądało by to tak:
Szansa na trafienie: 46% (T1: 100000, U2: 102000)
Szansa na trafienie: 39% (T1: 100000, U2: 105000)
Szansa na trafienie: 29% (T1: 100000, U2: 110000)
Szansa na trafienie: 20% (T1: 100000, U2: 115000)
Szansa na trafienie: 10% (T1: 100000, U2: 120000)
Szansa na trafienie: 7% (T1: 100000, U2: 122000)
Szansa na trafienie: 5% (T1: 100000, U2: 125000)

Szansa na trafienie: 52% (T1: 10000, U2: 9900)
Szansa na trafienie: 68% (T1: 10000, U2: 9200)
Szansa na trafienie: 72% (T1: 10000, U2: 9000)
Szansa na trafienie: 85% (T1: 10000, U2: 8500)
Szansa na trafienie: 92% (T1: 10000, U2: 8200)
Szansa na trafienie: 95% (T1: 10000, U2: 8100)
Szansa na trafienie: 95% (T1: 10000, U2: 8000)
Szansa na trafienie: 8% (T1: 8200, U2: 10000)
Szansa na trafienie: 85% (T1: 100000, U2: 85000)

T1-trafienie gracza 1
U2- uniki gracza 2
wzór byłby równomierny dla wszystkich wartości statystyk





uwagi:
-uniki w przybliżeniu nabija się jak wb; do zmienienia tabela uników, popatrze jak wyglada to i jak da rade to wkleje modyfikacje.

-pancerz z minusowym procentem odejmuje od uniku nie od zręczki.
umagicznienie odbywa się sposobem zmniejszenia % do kary do uników.


200 rc zmniejsza o 1 % karę do uników ze zbroi,nagoli smoczych.maksymalne ograniczenie to 40%. maksymalny bonus do zręcznosci to 0
(można zrobić na delcie, co by uzwględniało zwiekszoną rc wraz z upłyuwem czasu)

-barbarzyńca: co 5 leveli zmniejszenie o 1% zmniejszenie ograniczenia do uników w możliwości noszenia zbroi. czyli 200 level-zmniejsza ograniczenie do 40% zbroi. 40% było by wartością maksymalną. podobnie jak na zasadzie umagicznienia pancerzy.


-modyfikacja TK. 20% -10k umiejki. ( rozkład na delcie mogło by być. )
proponowane progi TK:

III Określenie rodzaju trafienia krytycznego odbywa sie przy pomocy rzutu kostką stuścienną i od jego wyniku zależy rodzaj zdarzenia które przyniesie TK:
* 1-25: atakujemy z mocą zwiększoną o 10%
* 26-50: atakujemy z mocą zwiększoną o 20%
* 51-70: atakujemy z mocą zwiększoną o 30%
* 71-80: atakujemy z mocą zwiększoną o 50%
* 81-90: atakujemy z mocą zwiększoną o 60%
* 91-95: atakujemy z mocą zwiększoną o 80%
* 96-100: zabójczy cios



mozna z tym moim zdaniem wejsc na drogę perków. perki dodawaly by % do TK, trafienia, uniku. byla by mozliwosc obrony tarczą, walka dwiema brońmi na raz, zmieniały by rozkład apków po wybraniu odpowiedniej klasy walczącej.
w przyszłości można by ograniczyć arenę i zrobić cos na kształt pomysłu Bimbromira.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mist
Gość






PostWysłany: Pon 21:25, 20 Wrz 2010    Temat postu:

Ten wzór to prośba gracza zmęczonego
panowaniem hobbita, o powrót do szybkich buildów;
ylfy z łukami, magowie z dużą szybkością i niską Intelką;
prawdopodobnie magusy zdominowały by krainę, bo bez wysiłku
nabijałyby unik i rc, oczywiście na szybkich walkach.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rógo




Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:07, 20 Wrz 2010    Temat postu:

wojownik moze tak samo nabijać wb i unik jak mag rc i unik Wink

wszystko zależy od tego, jak dobrze umiesz postać rozwinać Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mist
Gość






PostWysłany: Pon 22:26, 20 Wrz 2010    Temat postu:

Idąc tym tropem mozna nic nie zmieniać.
Moja sugestia dotyczyła takiej kwestii:
Niezniszczalny build hobbicki zostaje zastąpiony
uberbuildem elfim, a przecież zmiany mają wprowadzić balans miast
skrajności.

No chyba, że oddzielimy rozkład AP od wybranej rasy.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drizzit
Administrator



Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:57, 20 Wrz 2010    Temat postu:

Ja bym wprowadził do tego jeszcze karę procentową do uników która się zwiększa wraz z czasem trwania walki. czyli po 20 unikach trudniej nam Uskoczyć niż za 1 razem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rógo




Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 8:27, 21 Wrz 2010    Temat postu:

@mist.

nie byłbym taki pewien co do super bulida elfa. chodzi o to że teraz zwykle w walkach jest tak że każdy każdego unika z wartością 95%. co jest wielkim bezsenssem.

z tego co pamiętam na amo miał także zostać drastycznie zmniejszony przyrost rc/wb/st

@ drizzit

też dobry pomysł Wink można by było dać coś ala że za każdą runde wartość uników spada o 1%

tylko nie wiem ile by to było rooty z kodem Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drizzit
Administrator



Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 9:38, 21 Wrz 2010    Temat postu:

Akurat sam ci odpowiem bo wiem. dodajesz tylko jedną zmienną. niewiele roboty. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rógo




Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:55, 21 Wrz 2010    Temat postu:

hym można by było wprowadzić takie zmienne Wink

tylko tak, czy te zmienne powinny być takie same dla maga/złodzieja/woja Wink
i jakie miały by to być wartości.

myślę że od 0,5 do 1 % na rundę.

albo mag traci 0,8% na rundę,
a wojownik 1%

wojownik więcej z tego względu że nosi zbroje, mag nie ;pp, poza tym woj i tak ma plusy z itemków do zr, których mag nie ma Wink

p.s. drizzit, nie odpisujesz mi na gg ;p


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Raguko




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:17, 21 Wrz 2010    Temat postu:

Cytat:
Ja bym wprowadził do tego jeszcze karę procentową do uników która się zwiększa wraz z czasem trwania walki. czyli po 20 unikach trudniej nam Uskoczyć niż za 1 razem


Bardzo fajny pomysł po każdym uniku zmniejszyć szansę powodzenia kolejnego tylko tak aby zmniejszało się to stopniowo i sumowało 1% 2% 3% tylko czy taki niski procent coś zmieni ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drizzit
Administrator



Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:09, 21 Wrz 2010    Temat postu:

Ogór ostatnio nie używam. ale dla ciebie włącze Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rógo




Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:37, 21 Wrz 2010    Temat postu:

tak, zmieni, biorąc po uwagę ile może trwać walka na amorionie teraz Wink

gra teraz wygląda tak, łucznik ma 95% trafienia i 95% uniku.
wojownicy i magowie maja 5% trafienia i 5% uniku walcząc ze złodziejami.
wojownicy i magowie walczący ze sobą mają najczęściej 5% na trafienie sie nawzajem i 95% na uniknięcie.

rund w walce pvp jest chyba 20 albo 25, nie pamiętam teraz.
czyli na końcu wartości uniku obniżą sie o 20%, a to dużo chyba, czyż nie? Wink

ale tak teraz myślę, że te wartości powinny być dla każdego inne.
dlaczego? bo zrobimy błędne koło.

jeśli my zyskamy po 20 rundach -20% do uniku to jednocześnie nasz wróg zyska +20% do trafienia.
analogicznie nasz wróg traci -20% uników i zyskuje +20% do trafienia nas.
czyli bonusy sie niwelują.

można zrobić tak ze wojownicy im lepszą zbroje noszą, tym kary jest wiecej, na koszt oczywiście większej obrony.

każdy poziom zbroji dawał by np -0,015 uniku na runde Wink
przy 50lvl-owej zbroji jest -0,75% na rundę
100 poziomowa daje kare -1,5%

mag mógłby mieć z góry na rzuconą karę np 1% Wink












niegłupim pomysłem było by tez wprowadzenie "bloku"

jak ktoś gdzies na forum amo pisał, działało by to np tak, że za każde 250 wb = 1% blok , do max 40% np. Wink

w tym wartość zaabsorbowanych obrażeń była by wylicana na podstawie kostki stuściennej


* 1-25: dmg - 10%
* 26-50: dmg -20%
* 51-75: dmg -30%
* 76-95: dmg -40%
* 96-100: dmg -50%


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.noweamo.fora.pl Strona Główna -> Dyskusja nad kształtem nowego vall. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin