|
www.noweamo.fora.pl Forum nowego amo
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
drizzit
Administrator
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 23:31, 19 Wrz 2010 Temat postu: Strażnice |
|
|
Jakie wprowadzić zmiany w systemie strażnic czyli jak sprawić aby były opłacalne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bimbromir
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 8:36, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Najlepsza zmiana w systemie strażnic, to ich usunięcie i wymazanie z pamięci graczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
drizzit
Administrator
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 11:54, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Wiesz przecież że punkty dowodzenia to prawie 3 punkty rankingowe. a gdyby zastosować rozwiązania z innych gier że im większy poziom tym bardziej opłaca się zbierać daniny z niej. doskonały sposób na zwiększenie dochodów graczy. zastosowanie swoje oprócz strzał znajdzie sosna meteoryt i kryształ.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kejos
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 13:19, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Co do zastosowania meteo/ kryształu to najlepszą opcją wg mnie jest wprowadzenie jubilera
A wracając do strażnicy bardzo podoba mi się pomysł że im większa strażnica, tym więcej punktów ataku, oraz konieczność sosny ewentualnie też innych materiałów przy jej rozbudowie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bimbromir
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 13:58, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Strażnice są bardzo niewygodne w użyciu, mam na myśli zarówno "interfejs" jaki i mechanizmy działania. Inna sprawa, ze jest to gierka w gierce. Ale żeby to działało "bezkolizyjnie",. to trzeba zupełnie nowej koncepcji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kastor
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 14:26, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Najlepsza zmiana w systemie strażnic, to ich usunięcie i wymazanie z pamięci graczy.
|
Skłaniam się ku tej opcji. Zbędny dodatek.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kastor dnia Pon 14:27, 20 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tenshi
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Elakki
|
Wysłany: Pon 15:25, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Zgadzam się z Kastorem i Bimbromirem. Według mnie strażnica to coś zupełnie niepotrzebnego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Reghart
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:34, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
drizzit napisał: | zastosowanie swoje oprócz strzał znajdzie sosna meteoryt i kryształ. |
Popieram. Zajmowanie się strażnicą będzie wówczas zadaniem nieco ambitniejszym. Skupowanie materiałów budowlanych ożywi też handel, a to doprowadzi do zwiększenia interakcji między graczami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Olekk
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 16:33, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
A dla mnie strażnice są CACY... Jak to ktoś napisał wyżej taka gierka w gierce...
Z tym że gra się jak do tej pory beznadziejnie. Najlepszym sposobem na zdobywanie umiejętności jest przegrywanie... A powinno być odwrotnie.
Zmniejszyć umieralność bestii.
Usunąć weteranów (niech sobie odpoczną)
Zwiększyć koszty rozbudowy (zarówno w złocie jak i w minerałach)
Fortyfikacje kupować w minerałach i złocie.
Ludzi kupować w ziołach i złocie (Zioła są jakieś takie najbardziej realne...O.o)
*Oczywiście rodzaj minerału nie miałby wpływu na bonus. A i koszta byłby by stosunkowo małe (1 fortyfikacja = 1 sztuka rudy miedzi)
Większy poziom= więcej punktów ataku.
Dodać opcję kupowania wielu rzeczy na raz. (Zastąpić "kup" przy każdej pozycji, jednym guzikiem pod wszystkimi wartościami)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rógo
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:58, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
chyba najlepiej rozwinięte strażnice jakie widziałem były na oro jak rok temu tam patrzyłem.
ale to wymagało by jakiejś monotonnej roboty pewnie i czasu, pytanie czy warto i czy nie lepiej poświęcić ten czas na co innego, np kowalstwo.?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Reghart
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:31, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Zostawmy weteranów. Używałem ich tysiąc razy częściej niż bestii. Kradłem ze sklepów najlepszy ekwipunek dla nich i nieźle sobie radzili Poza tym to jakoś tak fajniej jest mieć czempionów w swojej strażnicy. Takich jakby oficerów...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
drizzit
Administrator
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:32, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
tak system straznic jest najlepiej rozbudowany na oro. ale jest on cholrenie trudny. dobry bo pochlania kazda ilosc zlomu kowalsiego i reszte ale strasznie detabilizuje rynek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Diast
Gość
|
Wysłany: Nie 2:49, 26 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Witam wszystkich:)
Mozna ograniczyc liczbe straznic w nastepujacy sposob ze tylko klany beda mogly je stawiac albo podniesc ceny w zlocie nie w materialach wyzszego levelu straznicy inaczej mnostwo surowcow zamiast pojsc w obieg dla rzemow bedzie pakowana w straznice i jeszcze jedno nie robcie posagu mithrilu bo mnostwo ludzi dla tego posagu przetrzymuje ogromne ilosci tego surowca dzieki czemu ceny tego mineralu rosna a zielarze maja problem z nabycyiem niezbednego im surowca ten posag naprawde oprocz szpanu niczemu innemu nie sluzy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bimbromir
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:13, 26 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
To teraz może opinia mediacyjna: odłożyć projekt strażnic na "drugą erę" po praktycznym wytestowaniu elementów nośnych gry, bo strażnice są dodatkiem, którym w praktyce zajmuje się niewielka grupka graczy + tacy, którzy jeszcze nie wiedzą "jak to jest z tymi strażnicami"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|