|
www.noweamo.fora.pl Forum nowego amo
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rógo
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:54, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
pomysł fajny, byle nie zrobić ze złodzieja "super wypaśną maszynkę do zabiajnia" xd
jak to ma miejsce teraz na amo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Auley Cuir
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 17:17, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Specjalizacji powinno być jak najwięcej. Skończy się era elfów-magów, którzy zajmują 50% krainy. Chociaż odgrywa je dobrze tylko 3%. ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Reghart
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:17, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Rógo napisał: | pomysł fajny, byle nie zrobić ze złodzieja "super wypaśną maszynkę do zabiajnia" xd
jak to ma miejsce teraz na amo. |
No tak. Złodziej (moim zdaniem) powinien zadawać mniejsze obrażenia, ale za to częściej trafiać krytycznie (czy coś w tym stylu).
No ale to raczej temat na osobna dyskusje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
drizzit
Administrator
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:39, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Alchemik to rzemyk. staty maga nie maja wplywu na produkcje eliksirow. trzeba by bylo zmienic system naliczania bonusu w eliksirach. chcemy uniknac sytuacji ze mag to np. najlepszy drwal. bo takie rzeczy dzialy sie na smoczej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Auley Cuir
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 17:41, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Smocza i napakowane wilkołaki. Tam wszystko się działo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Reghart
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:35, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
drizzit napisał: | Alchemik to rzemyk. staty maga nie maja wplywu na produkcje eliksirow. trzeba by bylo zmienic system naliczania bonusu w eliksirach. chcemy uniknac sytuacji ze mag to np. najlepszy drwal. bo takie rzeczy dzialy sie na smoczej. |
No tak... Racja, ale jakoś magowie bardziej pasują mi do wytwarzania eliksirów niż pospolici rzemieślnicy. Jednak to tylko szkic pomysłu, a nie wersja ostateczna, więc wszystko można zmienić.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Reghart dnia Pon 18:36, 20 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kosharr
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:57, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Myślę, że mieszkaniec powinien być wręcz profesją jeżeli dany gracz nie ma ochoty bawić się mechanicznie. Przy takim mieszkańcu gracz mógłby wpisać samemu rolę jaką chciałby odgrywać z paroma "ale"! Dany wybór musiałby skonsultować z osobą uprawnioną do kontrolowania nowo powstałych (tych fabularnych) kont. Specjalizacja musiałaby być zgodna z regulaminem i innymi pierdołami.
Podoba mi się to co rozpisał Reghart. Uważam, że ilość tych specjalizacji nie przeraża, a wprowadza całkiem miłą odmianę. ;>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Amon
Administrator
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:40, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Co do złodzieja to mam wizję szerokich zmian w tej klasie. Zabijanie monstrów schodzi na drugi plan, o Igrzyskach nie ma co marzyć, ale zamiast tego masa fajnych opcji nie dostępnych dla innych klas.
Wrzucę jutro, albo najpóźniej pojutrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Crus
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:40, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Fakt , klas i specjalizacji powinno być jak najwięcej ale nie widzę sensu w umieszczaniu specjalizacji łucznika w klasie złodziej, a klasy są właśnie po to by oddzielić specjalizację.
Według mnie mogło by być i na przykład tak :
Wojownik:
- Fechmistrz
- Paladyn
- Mroczny/Czarny Rycerz ( jako przeciwieństwo Paladyna )
- Strzelec
Mag, ze specjalizacjami:
- Czarna magia/ Nekromancja ( chodź są to nieco odmienne dziedziny)
- Magia światła/ Życia
- Magia Żywiołów
- Magia Przemiany
- Magia przywołań
Rzemieślnik:
- Kowal
- Górnik
- Alchemik
- Drwal
- Fleczer
mogą być i inne właśnie jak hutnik, hodowca czy też farmer
Złodziej:
- kieszonkowiec
- włamywacz
- bandyta/ rozbójnik
- nożownik/ skrytobójca
Barbarzyńca
- Berserk
- Tropiciel
- Szaman ( ?? ) co do tego nie jestem pewien
Nad bonusami i premiami można jeszcze pomyśleć, tak jak nad innymi specjalizacjami i klasami, ale takie ustawienie specjalizacji skutkowałoby pojawieniem się nowych umiejętności . Np: dziedzin magicznych. można by było wprowadzić udoskonalenia na innych polach , ale nie wiem czy silnik by to wytrzymał
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Crus dnia Wto 7:49, 21 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kosharr
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:43, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Co do strzelca. Skoro jest on wojownikiem to może lepiej byłoby zmienić to na kusznik ? Bądź też najemny kusznik ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Reghart
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:07, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Specjalizacje trzeba obmyślać tak, żeby potem na siłę nie dobierać do nich bonusów. Wszystko musi być logiczne, więc np. specjalizacja magia przemiany nie ma sensu na vallheru, bo tu po prostu nie ma magi przemian. Mamy tylko zaklęcia ofensywne i defensywne...
Można to oczywiście pozmieniać, ale to zapewne trudne i czasochłonne i nie wiem czy ktoś by się podjął takiego zadania... Jak na razie to chyba nie mamy nikogo, kto znałby się na programowaniu... Przynajmniej nie zauważyłem, żeby ktoś taki zgłosił się w temacie "Co możesz zrobić?"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
drizzit
Administrator
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 0:46, 21 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Ja wyczytalem juz 3 osoby do programowania. a może Bonus klasowy w postaci wskrzeszania innych?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Crus
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 7:48, 21 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Hmm też fakt .. ale czy nie dało by się wprowadzić nowych zaklęć?? można by było i wprowadzić magie przemiany ... albo i magię przywołań
Np:
mag przywołań podczas walki przywołuję istotę XYZ która ma statystyki zależne od jego statystyk * siła woli (??)
Mag przemiany :
przemienia się w XYZ jego statystyki po przemianie są zależne od jego siły i siły woli ( ?? )
A paladyn i mroczny rycerz mogli by używać magi , ale tylko Światła / życia lub w przypadku mrocznego śmierci/ ciemności .. ale koszt many był by .. wyższy o jakieś 50 - 100 % ?
A pomysł Kosharra to można by było rozdzielić łucznika , wprowadzić łucznika i kusznika , tworząc jednoczenie nowe przedmioty- Kuszę i bełty , czym
A produkcją kusz i łuków mógł by się zajmować fleczer
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sedira
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 8:22, 21 Wrz 2010 Temat postu: Hmm |
|
|
Kasy mi się podobają , jak najbardziej.. Wszystko pięknie kochani Ale Pomyślmy..Wchodzi sobie taki młody gracz pierwszy raz i chce sobie zrobić postać i już na wstępie baranieje , że tego tak dużo.. choć z drugiej strony na pewno ograniczyłoby to ilość naruciaków w grze..Co by bardzo ułatwiło i prowadzenie sesji. Podoba mi się także , że może ograniczyć to liczbę przepaków w grze.. Oby tak dalej trzeba jeszcze pomyśleć coś odnośnie profili....
Tak sobie myślę , że powinno ograniczyć się w nich to,że ktoś ma postać dajmy na to wampira dla statystyk..a gra sobie elfikiem fabularnie..Dobija mnie to tak szczerze.
Mam może i ja gdzieś głupoty w profie ale są tacy co nie mają go wcale np :
imię: bla bla bla
Rasa:wampir
(i ty np): klasa demon z krainy cieni :/
albo jedno zdanie jeszcze ewidentnie beznadziejne
Powinno się wprowadzić porządna kartę postaci! Z dobrze zrobiona Historia i tak dalej.. mniej więcej dać Tydzień młodym by to ogręneli .
co wy na to, kochani?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sedira
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 8:24, 21 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
A z łucznika można by na przykład łowcę zrobić. Dajmy na to lub łowce nagród.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|