Forum www.noweamo.fora.pl Strona Główna www.noweamo.fora.pl
Forum nowego amo
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Rasy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.noweamo.fora.pl Strona Główna -> Dyskusja nad kształtem nowego vall.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nadia




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 7:45, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Lam....ogarnij się, jakie znowu żenująca?;p

Mechanicznie wampirek jest oryginalny, bo kąsa. Co damy entowi albo orkowi? Po prostu - żebyśmy mechanicznie ras nie dublowali. Kolejny wojownik/barbarzyńca/coś co już mamy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dagon




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:21, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Ok, faktycznie enty to niewypał ale orki można by wprowadzić. Nadiu na cholerę im jakieś dodatkowe zdolności? Człowiek ich nie ma i radzi sobie w grze doskonale. Jeśli jednak mają mieć coś dodatkowego to mogą po wampirach odziedziczyć kąsanie. W końcu te stwory żywiły się mięsem. Lubowały się zresztą w elfim paskudztwie Very Happy Orki doskonale nadawałyby się tak na rzemów jak i wojowników. Nie wydaje mi się żeby to się jakoś dublowało z innymi rasami. Nie każdy chcąc powalczyć wojownikiem ma ochotę grać ślicznym, szpiczastouchym i gładkodupym elfim zbokiem czy też cuchnącym piwskiem krasnoludem z wiecznie posmarkaną brodą. Propozycja podziału apków:

ork
- +3 do siły
- +3.5 do zręczności
- +1 do inteligencji
- +3 do szybkości
- +3 do wytrzymałości
- +1 do siły woli

uruk-hai
- +3.0 do siły
- +2.5 do zręczności
- +1.5 do inteligencji
- +3.0 do szybkości
- +3.0 do wytrzymałości
- +1.5 do siły woli

No ok... a teraz gładkolice elfiątka i zadbane krasnoludy możecie mnie skopać Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nadia




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 9:30, 22 Wrz 2010    Temat postu:

To nie tyle o dodatkowe zdolności mi chodziło, co o powielanie schematu. Po co coś, co już jest;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Auley Cuir




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 9:31, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Ork może być ciekawy, ale kto go dobrze odegra? Mieliśmy wampirzych arystokratów, teraz mamy mieć orków mówiących poprawnym wspólnym? Do tego ork ma przesadzone apeki. ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nadia




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 9:35, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Co wy macie z tym odgrywaniem? Jak ktoś nie umie, to nie odegra i człowieka. A ork i mięso mi się podoba xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Auley Cuir




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 9:36, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Wolę źle odegranego człowieka (ale nadal człowieka) od orka, który jest odgrywany jak człowiek. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dagon




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:47, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Apki zawsze można zmienić. Orki w założeniu to tępe ale szybki, silne, zręczne i wytrzymałe kreatury. A po co powielać? Bo nie każdy ma ochotę grać słodkim elfiątkiem. Wszystkie rasy dostępne w Amo to słitaśne stworzonka no... może pomijając jaszczury. Chociaż niekoniecznie bo nawet one śmigają z upudrowanymi pyszczkami i zawijanymi kokieteryjnie ogonkami. Niech będzie większa możliwość wyboru ras. A ktoś komu fantazja nie pozwala zagrać taką postacią nie powinien grać w vallhelryki tylko w szachy. W wielu tego typu grach nie mają żadnych problemów z tą rasą i funkcjonuje doskonale.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nadia




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 9:48, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Każdy orze jak może - ze źle odgrywanym orkiem nie będziesz po prostu grałWink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Auley Cuir




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 10:39, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Nie da się z kimś po prostu "nie grać". Taka osoba może być zainteresowana życiem krainy, pisać pod wieściami i plotkami. Jak już to jestem raczej za wsadzeniem orka do ras specjalnych, bo sam pomysł bardzo mi się podoba, ale obawiam się o jakość wykonania. ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nadia




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 10:41, 22 Wrz 2010    Temat postu:

to fabularnie wsadzimy go do specjalnych. Mechanicznie - rozpatrujcie dalej;) Może ma to sens;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Auley Cuir




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 11:04, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Łojezusicku, kiepsko u mnie z dodawaniem. ;D Apeki orka są normalne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Shigure




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zewsząd

PostWysłany: Śro 11:09, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Zrobiliście chaos z apkami. :O
Ja proponowałbym ustalić jedną wartość sumaryczną ap'ków dla każdej razy i odpowiednio rozdzielić po wszystkich statach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Auley Cuir




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 11:36, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Wszystkie razem muszą być równe 14,5 - coś takiego pisał Drizzt.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Shigure




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zewsząd

PostWysłany: Śro 11:41, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Teoretycznie tak, ale biorąc pod uwagę wszystkie propozycję, to ja chyba liczyć nie umiem. ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Raguko




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:54, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Haha apki te Apki są przesadzone Very Happy
Ja bym dawał max +3 za każdego apka.
Lepiej wszystko minimalizować
Raczej byłbym za Pół-Okiem wtedy odgrywanie już może nie sprawiło by takich problemów.

Pół Ork
- +3 do siły
- +2 do zręczności
- +1 do inteligencji
- +2 do szybkości
- +2.5 do wytrzymałości
- +1 do siły woli


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Raguko dnia Śro 12:43, 22 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.noweamo.fora.pl Strona Główna -> Dyskusja nad kształtem nowego vall. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin