|
www.noweamo.fora.pl Forum nowego amo
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lamarath
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 11:10, 22 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
a co z sesjami bez MG? nie dają doświadczenia i postać się niczego w nich nie moze nauczyc?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Shigure
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zewsząd
|
Wysłany: Śro 11:18, 22 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Zrobi się immunitet klanowy i po sprawie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nadia
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 11:25, 22 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Ano dokładnie - skoro gracz może mieć immuna - to klan tak samo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Auley Cuir
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 11:36, 22 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Lamarath napisał: | a co z sesjami bez MG? nie dają doświadczenia i postać się niczego w nich nie moze nauczyc? |
Zależy o jakich sesjach mowa. Za te na poczcie nie powinno być żadnych plusów, ale np. w karczmie już tak - wtedy odpowiedzialny będzie karczmarz. Są w różnych gracza systemy pkt. fabularnych, za które można "kupować" nowe rzeczy do swojej kp. ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabrielle
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 11:39, 22 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Klan Fabularny z immu?
Za taki klan uważam coś w stylu jak miałam na smoczej - klan świątynia zrzeszający mieszkańców i pomocników kapłanek.
Kampania handlowa owszem, klan tawerna też fajne i raczej nie do walki i tu rozumiem immuna.
Ale jak widzę fabularne klany, gildie magów czy zabójców to mnie trzęsie.
Walczyć się nie chce, ale opis na 4 strony jacy to oni silni i potężni ... to jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Shigure
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zewsząd
|
Wysłany: Śro 11:45, 22 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Fabularnego na pewno zainteresują nowe opcje KP.
To prawie jak darmowe Eurogąbki dla ludzi, którzy mają to gdzieś.
Ja sugerowałbym dodawanie lub odejmowanie punktów fabularnych bez żadnych "bonusów". Ot po prostu łatwiej będzie znaleźć kogoś na sesję dostosowanego do Twojego poziomu i wymagań.
Edit:
@UP:
Po to chyba będą odpowiednie osoby (Ot przykładowo Cenzorzy), którzy sprawdzaliby takie rzeczy.
A i zawsze można założyć, że były to "uber-koksy", którym znudziły się mordy. ;P
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Shigure dnia Śro 11:48, 22 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Auley Cuir
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 12:53, 22 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Tu nie rozchodzi się o "bonusy" tylko podnoszenie statystyk i umiejętności. No chyba, że woli się grać słabą postacią, która nie uczy się żadnych nowych rzeczy. ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Shigure
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zewsząd
|
Wysłany: Śro 13:03, 22 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Wtedy to jest fabuło-faszyzm i dyskryminacja mechów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Auley Cuir
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 13:05, 22 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Jak karta z fabularnymi statystykami może być dyskryminacją graczy mechanicznych? o.O Tym bardziej nijak ma się to do klimatofaszyzmu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Shigure
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zewsząd
|
Wysłany: Śro 13:17, 22 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Auley Cuir napisał: | Tu nie rozchodzi się o "bonusy" tylko podnoszenie statystyk i umiejętności. No chyba, że woli się grać słabą postacią, która nie uczy się żadnych nowych rzeczy. ;P |
Jakie statystyki i umiejętności dla fabularnych? Czego ma się uczyć?
Magiczny Smoczy Słownik (+6300) (10000/10000 wytrzymałości) Cecha specjalna: Gracz potrafi poprawnie pisać?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Shigure dnia Śro 13:17, 22 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nadia
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 13:25, 22 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Odpuście kłótnie o fabularny rozwój postaci. Zajmiemy się i tym - ale nie tutaj. Tutaj jest kwestia klanów poruszana - i z tym trzeba dojść do ładu:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lamarath
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 14:24, 22 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
ja i tak bede mial swoją karte postaci i swoje fabularne dodatki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Auley Cuir
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 18:02, 22 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Shigure napisał: | Auley Cuir napisał: | Tu nie rozchodzi się o "bonusy" tylko podnoszenie statystyk i umiejętności. No chyba, że woli się grać słabą postacią, która nie uczy się żadnych nowych rzeczy. ;P |
Jakie statystyki i umiejętności dla fabularnych? Czego ma się uczyć?
Magiczny Smoczy Słownik (+6300) (10000/10000 wytrzymałości) Cecha specjalna: Gracz potrafi poprawnie pisać? |
To jest przedmiot.
Statystyki i umiejętności określające zdolność postaci do prowadzenia rozgrywki - raczej oczywiste. ;P Mg musi chyba wiedzieć o zdolnościach bojowych postaci i rzeczach, do których jest ona zdolna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
drizzit
Administrator
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 13:00, 23 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Myślę że klanowy immunitet nie przejdzie. można zrobić w prawie przepis Niwelujący fragerstwo klanowe. np. atakować wolno dopiero po wypowiedzeniu wojny. za atak bez wypowiedzenia wojny kasacja bezwzględnie klanu. rozumiem sytuację gdy jakiś klan ma wojnę i przez przypadek zaatakował inny. bo pora późna i słabo się widzi. (Przytyk do eberka XD) ale klan który wojny nie ma a zaatakuje to kasacja. a wraz z trwaniem ery koszta będą spore. a fortyfikacji też za darmo się nie buduje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lamarath
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 16:11, 23 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
wypowiedzenie wojny jest bez sensu. zawsze sie znajdzie jakis powód do wojny, czy ultimatum nie do spełnienia. i wtedy taki klan ktory je otrzymał i tak dostanie bęcki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|