Forum www.noweamo.fora.pl Strona Główna www.noweamo.fora.pl
Forum nowego amo
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Klany
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.noweamo.fora.pl Strona Główna -> Dyskusja nad kształtem nowego vall.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lamarath




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 11:10, 22 Wrz 2010    Temat postu:

a co z sesjami bez MG? nie dają doświadczenia i postać się niczego w nich nie moze nauczyc? Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Shigure




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zewsząd

PostWysłany: Śro 11:18, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Zrobi się immunitet klanowy i po sprawie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nadia




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 11:25, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Ano dokładnie - skoro gracz może mieć immuna - to klan tak samo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Auley Cuir




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 11:36, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Lamarath napisał:
a co z sesjami bez MG? nie dają doświadczenia i postać się niczego w nich nie moze nauczyc? Razz


Zależy o jakich sesjach mowa. Za te na poczcie nie powinno być żadnych plusów, ale np. w karczmie już tak - wtedy odpowiedzialny będzie karczmarz. Są w różnych gracza systemy pkt. fabularnych, za które można "kupować" nowe rzeczy do swojej kp. ;P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabrielle




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 11:39, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Klan Fabularny z immu?
Za taki klan uważam coś w stylu jak miałam na smoczej - klan świątynia zrzeszający mieszkańców i pomocników kapłanek.

Kampania handlowa owszem, klan tawerna też fajne i raczej nie do walki i tu rozumiem immuna.

Ale jak widzę fabularne klany, gildie magów czy zabójców to mnie trzęsie.

Walczyć się nie chce, ale opis na 4 strony jacy to oni silni i potężni ... to jest.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Shigure




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zewsząd

PostWysłany: Śro 11:45, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Fabularnego na pewno zainteresują nowe opcje KP. Razz
To prawie jak darmowe Eurogąbki dla ludzi, którzy mają to gdzieś. Smile
Ja sugerowałbym dodawanie lub odejmowanie punktów fabularnych bez żadnych "bonusów". Ot po prostu łatwiej będzie znaleźć kogoś na sesję dostosowanego do Twojego poziomu i wymagań.

Edit:
@UP:
Po to chyba będą odpowiednie osoby (Ot przykładowo Cenzorzy), którzy sprawdzaliby takie rzeczy.
A i zawsze można założyć, że były to "uber-koksy", którym znudziły się mordy. ;P


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Shigure dnia Śro 11:48, 22 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Auley Cuir




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 12:53, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Tu nie rozchodzi się o "bonusy" tylko podnoszenie statystyk i umiejętności. No chyba, że woli się grać słabą postacią, która nie uczy się żadnych nowych rzeczy. ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Shigure




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zewsząd

PostWysłany: Śro 13:03, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Wtedy to jest fabuło-faszyzm i dyskryminacja mechów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Auley Cuir




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 13:05, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Jak karta z fabularnymi statystykami może być dyskryminacją graczy mechanicznych? o.O Tym bardziej nijak ma się to do klimatofaszyzmu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Shigure




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zewsząd

PostWysłany: Śro 13:17, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Auley Cuir napisał:
Tu nie rozchodzi się o "bonusy" tylko podnoszenie statystyk i umiejętności. No chyba, że woli się grać słabą postacią, która nie uczy się żadnych nowych rzeczy. ;P


Jakie statystyki i umiejętności dla fabularnych? Czego ma się uczyć?
Magiczny Smoczy Słownik (+6300) (10000/10000 wytrzymałości) Cecha specjalna: Gracz potrafi poprawnie pisać?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Shigure dnia Śro 13:17, 22 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nadia




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 13:25, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Odpuście kłótnie o fabularny rozwój postaci. Zajmiemy się i tym - ale nie tutaj. Tutaj jest kwestia klanów poruszana - i z tym trzeba dojść do ładu:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lamarath




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 14:24, 22 Wrz 2010    Temat postu:

ja i tak bede mial swoją karte postaci i swoje fabularne dodatki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Auley Cuir




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 18:02, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Shigure napisał:
Auley Cuir napisał:
Tu nie rozchodzi się o "bonusy" tylko podnoszenie statystyk i umiejętności. No chyba, że woli się grać słabą postacią, która nie uczy się żadnych nowych rzeczy. ;P


Jakie statystyki i umiejętności dla fabularnych? Czego ma się uczyć?
Magiczny Smoczy Słownik (+6300) (10000/10000 wytrzymałości) Cecha specjalna: Gracz potrafi poprawnie pisać?


To jest przedmiot. Wink
Statystyki i umiejętności określające zdolność postaci do prowadzenia rozgrywki - raczej oczywiste. ;P Mg musi chyba wiedzieć o zdolnościach bojowych postaci i rzeczach, do których jest ona zdolna.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drizzit
Administrator



Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:00, 23 Wrz 2010    Temat postu:

Myślę że klanowy immunitet nie przejdzie. można zrobić w prawie przepis Niwelujący fragerstwo klanowe. np. atakować wolno dopiero po wypowiedzeniu wojny. za atak bez wypowiedzenia wojny kasacja bezwzględnie klanu. rozumiem sytuację gdy jakiś klan ma wojnę i przez przypadek zaatakował inny. bo pora późna i słabo się widzi. (Przytyk do eberka XD) ale klan który wojny nie ma a zaatakuje to kasacja. a wraz z trwaniem ery koszta będą spore. a fortyfikacji też za darmo się nie buduje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lamarath




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 16:11, 23 Wrz 2010    Temat postu:

wypowiedzenie wojny jest bez sensu. zawsze sie znajdzie jakis powód do wojny, czy ultimatum nie do spełnienia. i wtedy taki klan ktory je otrzymał i tak dostanie bęcki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.noweamo.fora.pl Strona Główna -> Dyskusja nad kształtem nowego vall. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin